
KAYNAKCnnturk.comAnderson Talisca, gelecek maçlarda Fenerbahçe’ye çok iyi katkılar vereceğini söyledi.Haberin DevamıHaberin Devamı
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Ziraat Türkiye Kupası’nda çeyrek finale yükselen Fenerbahçe’de Anderson Talisca, yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
4-1 kazanılan Gaziantep FK maçı sonrası konuşan Talisca, şunları söyledi:
“Mutluyuz elde ettiğimiz sonuçtan dolayı. Fenerbahçe’ye adaptasyonum çok iyi gerçekleşti. Hocalarım, futbolcu arkadaşlarım destek oldular. İdmanlarda en iyimi vermeye çalışıyorum. Takıma yardım için hazırım. İyi performans göstermeye başladım, bu geçen süreden sonra. Takım arkadaşlarım da çok iyi çalışıyor. Herkes elinden gelenin en iyisini yapıyor. Kulüpteki herkes bana yardımcı oluyor. Fiziksel olarak çok iyi hissediyorum kendimi. Takımıma ilerideki maçlarda çok iyi yardımcı olacağım.”

Haber Kaynak : CNNTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Canlı anlatım! Kıran kırana maçta gol yağmuru var
1784 kez okundu
2
TFF’de üst düzey ayrılık: Ceyhun Kazancı istifa etti
1469 kez okundu
3
Milli yıldız Alperen sakatlıktan double-double ile döndü
1223 kez okundu
4
Tour of İstanbul’da şampiyon Burgaudeau
1222 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1186 kez okundu